wtorek, 29 kwietnia 2014

Liebster Award

Cześć i czołem :)
rozdziału jeszcze nie ma i nie będzie, bo naprawdę muszę wam się przyznać, że sama kompletnie nie mam do niego weny, ALE, znajdzie się on jutro, bądź w ostatnim wypadku w czwartek ;)
Więc przejdźmy do rzeczy, bo nie na darmo tu przyszłam.
Otóż, zostałam po raz pierwszy w życiu nominowana do Liebster Award (OMG >>>>>) i to dzięki jednej z wspaniałych czytelniczek - Asia Horan
Dziękuję całym serduszkiem ♥

1. Ulubiony gif?

Od 2012 do nieskończoności ♥


 2. Piosenka, z którą masz najwięcej wspomnień?

Myślę, że z " Laura Branigan - Self Control " , od najmłodszych lat razem z bratem graliśmy w gta vice city i to często w radiu samochodów leciało, więc każdy z mojej rodziny miał zaciesz i na maksa :D. Często słuchaliśmy też tego po za grą, na przykład na jakiś grillach, w wolnym czasie, TO BYŁA NAWET MOJA PIERWSZA PIOSENKA ŚPIEWANA W INNYM JĘZYKU XDD. Dobra koniec, bo jeszcze wam moje dzieciństwo opowiem c:

3. Łatwiej byłoby Ci wybaczyć komuś kto Cię zranił, czy o nim zapomnieć?

Myślę, że łatwiej byłoby jakimś cudem wybaczyć. Jeśli ta osoba była dla nas bardzo ważna oczywiście ;)

4. Dokończ zdanie według własnego uznania. Keep calm and...?

 ...be yourself 

5. Znak zodiaku?

wodnik

6. Bez czego nie możesz się obejść?

O mój Boże, telefon to podstawa !

7. Czym zainspirowałaś się zakładając bloga?

Tak szczerze mówiąc to nie wiem. Zawsze lubiłam coś bazgrać, lubię swoją wyobraźnię i lubię fan fiction. To może dlatego pewnego razu postanowiłam założyć Return c:

8. Masz swoje 5 minut, słucha Cię cały świat. Co powiesz?

Omg, nie wiem. Boję się ludzi, więc wątpię żebym zdołała przemówić do "ludu" z całego świata ;-;
ale w pewnym momencie pewnie krzyknęłabym "ONE DIRECTION, FOLLOW ME ON TWITTER!"
Hahahaha nie no żarcik.

9. Do czego masz największą słabość?

Pierwsze co, to zaznaczam brązowe oczy, oczywiście bardziej u płci męskiej. Chociaż moja przyjaciółka ma takie, że szczerze?, mogłabym ją za nie zabić (zresztą, całe ciało ma idealne).
Do tego mam słabość do zespołów, np. One Direction, 5 Seconds of Summer, Panic! At The Disco, LemOn i nawet lubię The Vamps.
I mam słabość do moich zawartych przyjaźni.

10. Cechy chłopaka, które liczą się dla Ciebie najbardziej?

Szczerość, zaufanie.

11. Masz szansę spędzić dzień z dowolnie wybraną osobą na całym świecie. Kto to będzie?

Louis Tomlinson. 


Więc to chyba na wszystko, osobiście nie czytam blogów, które po zostaniu nominowanym do Liebster Award odpowiadają na nie, więc w tym momencie tego nie zrobię.
Jeszcze raz, bardzo, ale to bardzo dziękuję Asi (bo tak też masz na imię naprawdę, tak? Jeśli tak, to miło mi, Agnieszka jestem c: ) ii cieszę się, że są dziewczyny, które komentują moje rozdziały.
Jesteście dla mnie wszystkim i to dzięki Wam pojawiają się rozdziały.
Nie zawiodę Was i już w najbliższym czasie pojawi się siódmy rozdział.
Kocham,
Wasza agnes magnes  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Switch