czwartek, 23 października 2014

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany

dzień dobry, cóż wróciłam.
Dosyć długo mnie nie było, przepraszam. Zawiodłam was, ale w moim życiu było kilkanaście problemów. Miałam wrócić na początku wakacji, ale nie myślałam, że załamię przez chłopaka i popadnę w depresję. Ale otóż, jest już październik (wow, jak ten czas mija) a ja powracam.
I dodam że wraz z moim powrotem idą też nowe zmiany. Zrobię mały przegląd bloga, poprawię imiona i wizerunki bohaterów i trochę w historii, dlatego polecam wam przeczytanie rozdziałów jeszcze raz (za miesiąc najmożliwsze że będzie już wszystko uzupełnione). Powiadomię was oczywiście.
A teraz pozwólcie mi zmienić wygląd bloga.
Miłego dnia, a raczej nocy
Miłego dnia jutro w szkole
i miłego weekendu


CI CO ZOSTALI NIECH DADZĄ ZNAK W KOMENTARZACH, CHCĘ ZOBACZYĆ KTO ZA MNĄ TĘSKNIŁ :( ! 

7 komentarzy:

  1. JEJU KOCHANIE JESTEM TU CAŁY CZAS JAK ZAWSZE OD POCZĄTKU KIEDY SIĘ TAK JARAŁAM ŻE NIALL MA SIĘ ZNOWU POJAWIĆ I OMFG
    emotions tak bardzo gdy zobaczyłam że coś dodałaś *.*
    dobrze, że jesteś bo pokochałam historię Katniss od początku :)
    cieszę się, że u Ciebie już jest w porządku, naprawdę :)

    czekam cierpliwie i pozdrawiam ♥
    weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu umieralam z tęsknoty za tym ff, jezu ono jest takie cudowne, jezu kiedy zobaczyłam ze coś dodałaś to oczy mi się wytrzeszczyly i się szeroko uśmiechnelam :D zniecierpliwoscia czekam na rozdzial! ale mam małe pytanie: jak to poprawisz historie, wizerunki bohaterow i imiona??? zmieniesz np nialla na kogoś innego??? bo nie rozumie :/ @niall_quad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niall zostaje na swoim miejscu, jednak zastanawiam się nad postacią głównej bohaterki. Do tego chcę zamienić imie jej córeczki, ponieważ za bardzo jest podobne do imienia jej matki. Tak to raczej wielkich zmian nie będzie. I już robię ostatnie poprawki, więc nie długo zaczynamy :D

      Usuń
  3. nareszcie. nie moegę doczekac się kolejnego
    @_patrycja_pacia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo tęsknilam, jeju ♥

    OdpowiedzUsuń

Layout by Switch